The specified audio player is trashed.
Showroom
Hørelsen er den sværeste sans at slukke for.
Det gør lyd til den direkte vej ind i vores bevidsthed.
Agerbæk Reklamelyd har mere end 30 års erfaring med lyd
Primært på radiospots
Men også på musik, jingler, speaks, stemmer, lydkulisser, lydeffekter, lydsider til TV-spots og telefonsvarere.
Og tekst og ide…
– for en go’ ide, får lyden til at leve.
Hvordan ser lyden ud
Lyd skaber billeder i hovedet på den, der hører lyden.
Lyden af vinden, der suser, skaber en særlig stemning på et splitsekund.
Det samme gør barnegråd, jubelråbene ved en scoring på et stort stadion eller gulvbrædder, der knirker.
Lyd er den billigste måde at placere dig, dit firma og dine produkter i bilen, i toget, i hjemmet, i storbyen, på landet, i junglen, i Kina, på månen…
Kreativ lydkvalitet
Måske sker der noget overraskende…
Måske noget sjovt…
Måske noget opsigtsvækkende…
– for ikke at forsvinde i mængden.
Det betaler sig at bruge tid og kræfter på at udvikle en kreativ idé. Det gælder for eksempel – og ikke mindst – når lyden skal bære hele budskabet, som for eksempel i en radioreklame.
Den tekniske lydkvalitet
Det handler naturligvis om, at lyden er fri for støj. At frekvens-områder, balancen mellem baggrundslyde, musik og speak er optimal og så videre og så videre.
Agerbæk Reklamelyd er fagfolk med mere end 30 års erfaring i at skrue lyd sammen, så alt passer. Og vores faglige stolthed forbyder os at levere andet end kvalitet.
Budskabernes Lydkvalitet
Når vi skal formidle budskaber i et lydmedie, gælder det om at udforme dem, så de passer til den situation, de kommer til at optræde i.
Mange radioreklamer bliver hørt i bilradioen. Det har vi udnyttet i en reklame for Billund Airport. Budskabet handler om en ny vej, der gør det lettere at komme fra Vejle til Billund.